Prolog
Důležité (či úkolové) NPC: 8Vesemir - Nejstarší zaklínač na Kaer Morhen.
Eskel - Rozvážný zaklínač s ošklivou jizvou na pravé tváři.
Lambert - Trochu neomalený zaklínač, který se moc nemusí s Triss.
Leo - Mladý a horkokrevný šermíř.
Triss Ranuncul - Pohledná čarodějka, která vám připomene něco z minulosti.
Tajemný mág - Neznámý mág. Vede celý útok na Kaer Morhen.
Magistr - Hledaný nájemný vrah spolupracující s Tajmeným mágem.
Savolla - Nebezpečný mág manipulující s chimérou.
Lokace: 3Kaer Morhen, venku - Stará a rozlehlá pevnost.
Kaer Morhen - Interiér pevnosti s mnoha místnostmi.
Zaklínačské laboratorium - Zde jsou uschovány veškerá tajemství mutací.
Meteority: 1Červený - Můžete získat při rozhovoru s Vesemirem, ale pouze pokud jste bojovali s chimérou.
Ženy: 1Triss Ranuncul - Poté co jí lektvarem zachrání život můžete "ještě chvíli zůstat". (obrázek kartičky)
Stvůry: 1Chiméra - Velice nebezpečná stvůra magického původu vtrhla do pevnosti.
Znamení: 1Aard - Kruh šeptajících kamenů - Najdete jej v laboratoriu.
Bitky: 1Eskel - Promluvte si s ním, ale až poté, co uzdravíte Triss. V rámci úkolu Pěstní souboje to však není nutné.
Úkoly a zadavatelé: 5Obrana Kaer Morhen - začátek kapitoly
Elixír pro Triss - Vesemir
Zaklínačská tajemství - v průběhu prologu
Berengarovo tajemství - Vesemir
Pěstní souboje - Eskel (nebo v 1. kapitole u Tlustého Freda)
